Home Artists Posts Import Register

Content

A whole week without news? No way!

So, what are we doing here, what are our priorities, what are our plans? Let us now explain everything in detail.

  • Combat system. Given that a large number of users are experiencing difficulties in passing the game, facing opponents, we decided to make a few fundamental changes. The difficulty level becomes optional and easy difficulty will now be activated by default, play will be much easier, critical hits will be many times more often, which will make the fights more dynamic, and we plan to add a few mechanics, which will be discussed later.


  • Game guide. This is the most detailed library of knowledge about all aspects of the game. Types of enemies and their description, health and attack, special abilities, a list of all items that drop from them and the zone on the map where these enemies can be found. Description of all the main locations and points of interest on them. A list of important characters with an indication of their appearance, brief characteristics and main role in the game. A list of all items with descriptions, effects, price, and other important information. Answers to frequently asked questions, detailed analysis of game mechanics and passing the current version of the game to open the main content. Moreover, thanks to the Honeybadger, all this is done with a nice graphic design in a very convenient format with multi-links for keywords, where you can go from one article to another, just by clicking on the word you need in the text.

The game guide. is in the process of editing and filling, so there is no translation in the example.

  • Crafting. The game already has a lot of items, but few ways to get them. Therefore, we will make it possible to create new and improve existing items on recipes that can be found throughout the wasteland.


  • The ability to undress. Are you depraved enough to want to run around naked and embarrass others? Okay, why not. But who knows what the consequences might be? Hehe.


  • The destruction of the clothing. Natasha's clothes will gradually be torn. And if in the beginning it can be repaired with rags and garbage, then in the end the clothes will completely fall into disrepair, you will get a few rags and remain naked. And it might even shock some enemies!

  • Masturbation. The ability to do it freely, anywhere and in different ways! It would be more accurate to say where Natasha wants to do it, of course. For these actions you will get temporary effects, so the incentive was not only to watch the scene, but also to get a game bonus.


  • New events. We are currently working on several new events. They will be independent and will not advance the main plot. Why so? To continue the story as we have planned, we will need to focus on characters such as Tandy and Ian, and more fully reveal what is happening in Shady Sands, to finish the storyline of this settlement and move on to the next. So far, it has been decided to focus on other things, but do not worry, the course of history will soon resume again.


  • Update release. Above you have read a rather impressive list of things we have planned. However, this does not mean that the next version will be released in half a year. We are going to release a new update every month or two, and we intend to stick to this course. Probably not all of this list will be able to fully implement in time, but we believe that it is better to release more often small new versions of the game. Therefore, a new update is scheduled for the end of January, and everything that we do not have time will be moved to the next release.

 ▲▼▲▼▲▼▲▼▲▼▲▼▲▼▲▼▲▼▲▼▲▼▲▼▲▼▲▼▲ 

Целую неделю без новостей? Нет пути!

Итак, чем же мы тут занимаемся, что у нас в приоритетах, какие планы? Давайте мы вам сейчас все объясним подробно.

  • Боевая система. Учитывая что большое кол-во пользователей испытывает трудности при прохождении игры, сталкиваясь с противниками, мы решили внести несколько кардинальных изменений. Уровень сложности становится опциональным и лёгкая сложность теперь будет активирована по умолчанию, играть станет гораздо проще, критические удары будут в разы чаще, что сделает бои более динамичными, а также мы планируем добавить несколько механик, о которых речь пойдет чуть позже.


  • Игровой справочник. Это максимально подробная библиотека знаний о всех игровых аспектах. Виды врагов и их описание, здоровье и атака, специальные способности, список всех предметов которые из них выпадают и зоны на карте где этих врагов можно встретить. Описание всех основных локаций и точек интереса на них. Список важных персонажей с указанием их внешности, краткой характеристики и основной роли в игре. Перечень всех предметов с описаниями, эффектами, ценой и прочей важной информацией. Ответы на часто задаваемые вопросы, подробный разбор игровых механик и прохождение текущей версии игры для открытия основного контента. Причем, благодаря труду HoneyBadger'а, все это сделано с приятным графическим оформлением в очень удобном формате с мультиссылками по ключевым словам, где вы сможете переходить из одной статьи в другую, просто нажав на нужное вам слово в тексте.

  • Крафт. В игре уже достаточно много предметов, но мало способов их получения. Поэтому мы сделаем возможность собирать новые и улучшать уже имеющиеся предметы по рецептам, которые можно будет найти по всей пустоши.


  • Возможность раздеться. Вы достаточно развращены и хотите бегать голышом и смущать окружающих? Окей, почему бы и нет. Но кто знает какие могут быть у этого последствия? Хехе.


  • Разрушение одежды. Одежда Наташи будет поэтапно рваться. И если в начале ее можно будет починить, с помощью тряпок и мусора, то в конце одежда полностью придет в негодность, вы получите несколько тряпок и останетесь голышом. И это может даже шокировать некоторых врагов!

  • Мастурбация. Возможность заниматься этим свободно, где вам захочется и в разных вариантах! Вернее будет сказать, где Наташа захочет это делать, конечно. За эти действия вы получите временные эффекты, чтобы стимул был не только лишь увидеть сценку, но и преобрести игровой бонус.


  • Новые эвенты. Сейчас идет работа над несколькими новыми событиями. Они будут самостоятельными и не продвинут вперед основной сюжет. Почему так? Для продолжения истории, так как мы задумали, нам нужно будет сосредоточиться на таких персонажах как Танди и Ян, и полнее раскрыть происходящее в Шэйди Сэндс, чтобы закончить сюжетную линию этого поселения и перейти к следующему. Пока что было решено сконцентрироваться на других вещах, но не переживайте, ход истории вскоре вновь возобновится.


  • Релиз обновления. Выше вы прочли довольно внушительный список запланированных нами дел. Однако, это не значит что следующая версия выйдет через пол года. Мы собираемся выпускать новое обновление каждый месяц-два и намерены придерживаться этого курса. Вероятно, не все из этого списка удастся полноценно реализовать в срок, но мы считаем что лучше чаще выпускать небольшие новые версии игры. Поэтому, на конец января намечен выход нового обновления, а все что мы не успеем будет перенесено на следующий релиз.

Comments

Nefforuga

Возможно-ли отказаться от системы падения развращения персонажа? Очень удручает после очередного перемещения видеть отрицательные цифры в этом параметре.

VitAnyaNaked

That sounds just amazing! I hope you will be able to work in this mode and cool news at the expense of simplifying the game!

Sin Art

Great news! :) Still waiting for more :D

Anonymous

"this does not mean that the next version will be released in half a year. We are going to release a new update every month or two" I hope you guys stick to what you said.

BigMac

More doggo and Brahmin

Nikolay Donets

А как на счёт того, чтобы кнопочку "загрузить" вынести из раздела "настройки" в главное меню?

William Urquhart

Sounds awesome!! .. .though I wasn't necessarily wanting the combat to be extremely easy; just didn't want to die to an asthmatic, 3-legged, blind rat all the time!

Rebis

I'm really aroused by all this news.