Home Artists Posts Import Register

Content

 So, it's time to talk about the ultimate question of life, the universe, and everything... Haha, just a joke, you already know that answer.

First of all, we would like to thank all those who sent us bug reports about bugs found in the game. There were not many messages but each of them made it easier for us to identify flaws in this release.

  • The battle menu has been slightly modified to accommodate most of the messages within a single line. Also, the log of messages in battle and not only has been changed, for more convenient reading of information. Now the main text in the window is displayed in white, the damage done to the enemy and evasion in green, the damage received by the character and her misses are highlighted in red, found items and experience - yellow, and the increase and decrease in lust, respectively, in pink and blue.
  • The game added a lot of new items, whose icons you can see in the header of the message.
  • Improved mechanics of chains of items and their visualization.

[ Link to the video

  • For example, after drinking Nuka-Cola you will get one cap and an empty bottle, which can be either filled with ordinary water, or used in combat with a high chance to stun the enemy. At the same time, the bottle is likely to break, which will completely change its properties.

  • All this is necessary for the introduction of such opportunities as the crafting system. For example, Natasha will be able to use junk and crowbar to create a crowbar wrapped with barbed wire, which will increase its bleeding effect. Healing powder can be made from collected plants, and having a syringe - even convert it into a full-fledged stimpak. Homemade weapons and ammunition and stuff like that. Rags can be torn into bandages, or used to repair torn clothing.  Yes, many asked us to add not only the ability to freely unzip or remove the jumpsuit, but also that in battle it could tear. This is all in our plans and will be implemented in future updates.

As for the next update, we plan to release it before December. This will be a tested and stable version of the game with new events.

As you probably noticed, we did not change the payment system, and your funds will be charged only when a new version of the game is released. This is what it will remain, at least until next year. This will help us to organize a stable release of small new versions and consistently develop the game.

 ▲▼▲▼▲▼▲▼▲▼▲▼▲▼▲▼▲▼▲▼▲▼▲▼▲▼▲▼▲

Итак, настало время поговорить о главном вопросе жизни, вселенной и всего такого... Хаха, шутка, ответ на это вы и так знаете.

Сперва, нам хотелось бы поблагодарить всех тех, кто присылал нам багрепорты о найденных ошибках в игре. Сообщений было немного, но каждое из них облегчило нам выявление недочетов в этом релизе.

  • Меню боя было слегка изменено, чтобы целиком вмещать большую часть сообщений в рамках одной строки. Также, сам журнал сообщений, в бою и не только, был изменен, для более удобного чтения информации. Теперь основной текст в окне отображается белым, урон нанесенный врагам и сообщения об уклонении - зеленым, полученный персонажем урон и ее промахи подсвечиваются красным, найденные предметы и опыт - желтым, а увеличение и уменьшение похоти соответственно розовым и синим.
  • В игру добавлена масса новых предметов, чьи иконки вы можете видеть в шапке сообщения.
  • Доработана механика цепочек предметов и их визуализация.

 [ Ссылка на видео ]  

  • Например, выпив Нюка-Колу вы получите одну крышечку и пустую бутылку, которую можно будет либо наполнить обычной водой, либо применить в бою с высоким шансом оглушить противника. При этом, бутылка имеет вероятность разбиться, что полностью изменит ее свойства.

  • Все это нужно для введения такой возможности как система крафта. Например, Наташа сможет с помощью мусора и монтировки создать монтировку обмотанную колючей проволокой, что повысит ее эффект кровотечения. Целебный порошок можно будет изготовить из собранных растений, а имея при себе шприц - даже преобразовать это в полноценный стимпак. Самодельное оружие и патроны, и прочее подобное. Тряпки можно будет разорвать на бинты, или использовать для починки порванной одежды.  Да, многие просили нас добавить не только возможность свободно расстегивать или снимать комбинезон, но и чтобы в бою он мог порваться. Это все есть в наших планах и будет реализовано в будущих обновлениях.

Что касается непосредственно следующего обновления, мы планируем выпустить его до декабря. Это будет протестированная и стабильная версия игры с новыми эвентами.

Как вы, вероятно, заметили, мы не стали менять систему оплаты, и ваши средства будут списаны только при релизе новой версии игры. Такой она и останется, как минимум до следующего года. Это поможет нам организовать стабильный выпуск небольших новых версий и последовательно развивать игру.

Files

Comments

Nefforuga

Эх, я так надеялся увидеть среди новых предметов новую одежду:)

Nikolay Donets

Здравствуйте! Хорошо, что вы (пока) не ушли в спячку на полгода. Может успеете до Нового года что-нибудь выкатить на суд заждавшейся публики. Лично меня интересуют следующие вопросы: 1. Будет ли до- или перерабатываться боевая система? Сейчас это просто скучный обмен ударами на удачу. 2. Можно ли будет что-нибудь покупать/приобретать в убежище? Нужно добавить больше сухпайков. 3. Почему стимпанки так мало восстанавливают здоровья, если способны вылечить даже болячку, которую не может вылечить врач, способный восполнить всё здоровье? 4. Система сытости недоработана: на сытость не влияют чай в убежище и молоко в Тёмных песках.

Sin Art

Yay!! :D Cant wait! :)

Anonymous

Насколько понимаю в начале будут введены механики/инвентарь/стабильная боёвка, а потом уже добавляться локации и квесты? (надеюсь при критическом промахе Натали не сядет на бутылку)

Anonymous

Awesome to hear, can't wait!!

Demon

Waiting for the update of this game more than the freshly announced Half Life

AngeDivin777

Bonjour Vanessa, tu as meme penser à une version multilangue! C'est génial!

Anonymous

Are we getting the promised update this month or as a christmas present? ;)

Sin Art

Still hoping too :D they say, before December, lets hope :D

Sadjfa

there are no miracles

FutaBox

These are Incredibly disappointing developers that don't respect their patrons. You apologized and admitted your mistakes so many times that I can lose count, but you still keep showing your worst side when you don't do what you promised again. The most ridiculous thing is, you're pretty talented people but, unfortunately, you don't have a backbone. I guess, only a significant flight of patrons can make you be more serious.

PaperMoon

Зато ребята не сыкуют оставлять в своей игре русский язык, в отличии от вас, хотя вы тоже русскоговорящие, но подобно Акабуру русофобите))