Technical build release (Patreon)
Content
So, as we said earlier, we need your help in testing new features and game mechanics.
Since this is a technical build, for the most part it contains only content from the previous release, adapted to the new features of the game. If you have already played the previous version and are not interested in testing this build, then you should wait a bit until we will be sure that the current system is working correctly and we can safely transfer new content to it.
Below is a partial list of innovations with examples. You may have seen some of them before. Unfortunately, after such a long break it becomes difficult to remember what we have already shown you in the past.
The first thing you will easily notice - the game is fully adapted to widescreen monitors and can dynamically change the aspect ratio of the window by simply stretching. Moreover, 16:9 is now a priority format for us, under which all further visualizations of the game will be created. This does not mean that you will not be able to play as before in 5:4, but a small part of the image on the edges of the screen will be hidden for you in this resolution.
- Under this new format, all menus, images and mechanics of the game have been redesigned.
- On the battle screen, all characters automatically change their location, depending on the size of the window.
- With the new Toolkit, a new lighting system, additional objects and animations on the map have been added.
- The character menu has been redesigned to display a detailed description of the status.
- Improved combat system. For weapons and items added additional characteristics.
- Most quests and actions on the map now give experience points.
- Slightly changed approach to the geometry of maps, in order to better convey the amount of space.
- For the test, a complex event with several stages, different choices and variations of rewards was added. You can start it by talking to Dr. Razlo, in shady Sands. [ The event map below can be viewed in full size by opening the image. ]
- Added dynamic system of lust and satiety of the character.
And also many other things about which you can read in detail here.
▲▼▲▼▲▼▲▼▲▼▲▼▲▼▲▼▲▼▲▼▲▼▲▼▲▼▲▼▲
Итак, как мы говорили ранее, нам нужна ваша помощь в тестировании новых функций и механик игры.
Так как это технический билд, то здесь, по большей части, присутствует лишь контент из прошлого релиза, адаптированный под новые возможности игры. Если вы уже играли в прошлую версию и вас не интересует тестирование этого билда, то вам стоит немного подождать, пока мы убедимся что нынешняя система работает исправно и на нее без опаски можно перенести новый контент.
Ниже будет приведен частичный перечень нововведений с примерами. Возможно, некоторые из них вы уже видели ранее. К сожалению, после такого длительного перерыва становится сложно вспомнить что именно мы уже демонстрировали вам в прошлом.
[ Ссылка на видео ]
Первое, что вы легко заметите - игра полностью адаптирована к широкоэкранным мониторам и может динамически изменять соотношение сторон окна, просто растягиваясь. Более того, 16: 9 теперь является для нас приоритетным форматом, в рамках которого будет создаваться весь дальнейший визуал игры. Это не значит, что вы не сможете играть как раньше в 5:4, но небольшая часть изображения по краям экрана будет скрыта для вас в этом разрешении.
- Под этот новый формат переделаны все меню, изображения и механики игры.
- В бою все персонажи автоматически меняют свое местоположение, в зависимости от размеров окна.
- С помощью нового инструментария добавлена новая система освещения, дополнительных объектов и анимаций на карте.
[ Ссылка на видео ]
- Меню персонажа переработано, для отображения детального описания состояния.
- Улучшена боевая система, для оружия и предметов добавлены дополнительные характеристики.
- За большинство квестов и действий на карте теперь начисляются очки опыта.
- Немного изменился подход к геометрии карт, дабы лучше передать объем пространства.
- Для теста добавлен комплексный эвент с несколькими стадиями, различными выборами и вариациями наград. Начать его можно поговорив с доктором Разло, в Шэйди Сэндс. [ Карту эвента ниже можно посмотреть в полном размере открыв изображение. ]
- Добавлена динамическая система похоти и сытости персонажа.
А также многое другое, о чем вы можете детально прочесть здесь (на английском).
★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★
- Download: Win x32 | Win x64 | Mac OS x64
Linux x64 - Due to some problems of the electron framework, at the moment the game is correctly launched only when the script "run_game . sh" is executed. | В связи с некоторыми проблемами фреймворка electron, в данный момент игра корректно запускается только при выполнении скрипта "run_game . sh".