Moving to the next stage! (Patreon)
Content
So, I finished generating 2D textures in Stable Diffusion, followed by manual editing and using them to create various 3D objects in Blender for the last scene - a mini-game where we have to earn money to play Lucky Kiss!
Now the creation of the main textures for animations, scenes and objects is finished for all scenes, which means that I have finally moved to the next stage and started integrating everything into the game engine!
As you can see, in the world of Lucky Kiss it’s hard for hard workers)
I’ll start creating scenes in the engine in the following sequence:
1) Work in the mine (you can see the work on this scene in this post on screenshots) - I will show you some of the mechanics of this scene in the coming days, it’s done averagely
2) Basic menu - done quickly
3) Inside the establishment - done quickly
4) In Lura's room - takes time
5) First reward from Lura - takes time
And once again I really thank you all for any support:3
---
Итак, я закончил генерацию 2d текстур в Stable Diffusion с последующей правкой вручную и создание с помощью них различных 3d объектов в Blender для последней сцены - мини игры, где нам предстоит зарабатывать, чтобы играть в Lucky Kiss!
Сейчас создание основных текстур для анимаций, сцен и объектов закончено уже для всех сцен, а это значит, что я наконец перешел на следующий этап и начал встраивать всё в игровой движок!
Как вы видите, в мире Lucky Kiss работягам приходится тяжело)
Создание сцен в движке начну в такой последовательности:
1) Работа в шахте(работу над этой сцене вы можете наблюдать в этом посте на скринах) - некоторые механики этой сцены я покажу вам в ближайшие дни, делается средне
2) Базовое меню - делается быстро
3) Внутри заведения - делается быстро
4) В комнате Луры - занимает время
5) Первая награда от Луры - занимает время
И еще раз я очень благодарю вас всех за любую поддержку:3