Home Artists Posts Import Register

Content

  

Hello! A new update of The Lewd Knight will be available soon for $ 5+ patrons. This will be open testing. We found all serious bugs, so most likely you will not encounter any big problems. In about a week, the game will be available for $ 3+ patrons.

But... this is not what I wanted to report today. I planned to make this update the last update in which any mechanics will change, i.e. continue to release updates only with new content (events, enemies). But during testing, I realized that it was necessary to change the mechanics of heroic raids. Most likely I will do this in the next update. In addition, we need to completely change the music and sound. This means we are still far from a public demo that we could post in Steam :(

Despite that, we have already crossed the point where main elements of the game are constantly changing. Now I am posting new versions more likely to report on the work done, and not to show some interesting new concept of the game.

You’ve seen how it works. I provide updates only when I really have something to show. So even if I did a lot of fixes and balance rules, I wouldn’t post about it, I’d simply change the link in the post with the build. In addition, the last few updates I haven’t announced anywhere and deliberately made the most secretive post titles so that none of the patrons knew about the new version. 

Unfortunately, this leads to the fact that no one outside our small community knows that the game is alive, and again we are slowly losing supporters. The full revenue from Patreon is still not enough even for the salary of the artist who paints all the art, not to mention any other costs.

So starting today I’m changing how we do updates. I think. I don’t know whether I will actually do it this way or if my conscience will not allow me all the same, but at least, most likely it will be further this way:

· The current build number will be 0.25

· Each build update will have a new number. Even bug fixes. I will try to make their numbers understandable. I.e. the version with bug fixes and minor changes will have a number like 0.25.1, 0.25.2, etc.

· The headings of content updates will contain the word “Content” and the version number will change by no less than 0.01, i.e. for example, “The Lewd Knight 0.25 content build.” Or “The Lewd Knight 0.26 content build”. Thus, you can determine for yourself whether to download and check the new build.

It seems to me that it’s not very honest to constantly publish “new” builds with a couple of fixes and flood your news feed, but I have often seen on the net the opinion that the game is already abandoned, although updates have been coming out, even if not every month. 

Hopefully this new update process will let the community know that the game is most definitely alive.

____________________________

  

Всем привет! Новое обновление уже скоро будет доступно для 5$+. Это будет уже открытое тестирование. Мы нашли все основные ошибки, поэтому скорее всего вы не столкнетесь с какими-либо серьезными проблемами. Примерно через неделю игра станет доступна для 3$+

Но… это не то, о чем я хотел сегодня сообщить. Я хотел сделать это обновление последним обновлением, в котором будут изменяться какие-либо механики, т.е. дальше выпускать обновления только с новым контентом(эвентами, врагами). Но, уже во время тестирования, я понял, что нужно поменять механику героических рейдов. Скорее всего сделаю это уже в следующем обновлении. Кроме того, нам нужно полностью поменять музыку и звук. Мы все еще далеки от публичного демо, которое мы смогли бы выложить в Стиме :(

Тем не менее, мы уже прошли рубеж, когда в игре постоянно меняются основные моменты и я выкладываю новые версии скорее для отчета о проделанной работе, а не для того чтобы показать что-то интересное. 

Вы видели как это работает. Я всегда делал апдейты только если мне действительно есть что показать. При этом, если я просто делал много фиксов и правил баланс, то я даже не говорил об этом, а просто менял ссылку в главном посте. Кроме того, последние несколько обновлений я вообще нигде не анонсировал и специально делал максимально скрытные заголовки постов, чтобы никто из непатронов не узнал о новой версии. К сожалению это приводит к тому, что никто за пределами нашего небольшого коммьюнити не знает, что игра вообще жива, и мы опять медленно опускаемся на самое дно. Всей суммы с патреона все так же не хватает даже на нормальную зарплату художника, который рисует весь арт, я уже не говорю обо всем остальном.

В общем, с этого дня я вынужденно меняю политику апдейтов. На самом деле я не знаю, буду ли делать так на самом деле или мне все таки не позволит совесть, но по крайней мере, скорее всего дальше будет именно так:

Текущий номер билда будет 0.25

Каждое обновление билда будет иметь новую цифру. Даже багфиксы. Я постараюсь делать их номера понятными. Т.е. версия с багфиксами и несущественными изменениями будет иметь номер навроде 0.25.1, 0.25.2 итд.

В заголовках именно контентных апдейтов будет слово «Content» и номер версии будет меняться не менее чем на 0.01, т.е. например «The Lewd Knight 0.25 content build». Таким образом вы сможете для себя определить, стоит ли скачивать и смотреть новый билд.

Мне самому кажется, что это не очень честно, постоянно публиковать «новые» билды с парой фиксов, и флудить в вашей новостной ленте, но я уже не раз встречаю в сети мнение, что игра уже заброшена, хотя обновления выходят пусть и не каждый месяц, но достаточно стабильно.

Comments

Dubsington

Do what you have to do to make a living! It doesn't help any of us if you guys must stop working on it.

Anonymous

Всё верно делаешь) Наверное... ) Некоторые наверняка устали ждать, но всё же не переживай, есть и те, кто готов ждать и дольше) К сожалению, не все могут поддержать тебя и 3 долларами в месяц, не говоря уже и про 5 и больше, но когда финансовая ситуация станет чуть более стабильной, постараюсь увеличить поддержку хотя бы до 3 долларов)

Anonymous

it makes sense to not bother your pledges with pointless updates but not communicating for long periods of time makes it seem like you have put the project on hold or abandoned it. I think your new approach will definitely help. The additions for quests and new content for the story all look intriguing and hopeful for what is in store for future updates. I'm very interested in what kind of development you have in mind with interactions with the NPCs.

Regnareg

Фео, сегодня пятница, отличный денёк, что бы что-нибудь выложить в сеть... Ну например, игру какую-нибудь... И примета такая есть - выкладывать игры в пятницу - к деньгам. 100% тебе говорю, я врать не стал бы😇