Home Artists Posts Import Register

Content

  

Hello! This is the December post. Last post in 2019.

As always, I want to start with thanks to all of our patrons, which make possible to do all what we doing.

Unfortunately, I still do not have time to prepare a new update this month, but it is already on the way, I just have to check how everything works and fix all problems.

In this post, I would like to sum up things happened in this year.

My little angel. We finally did it! I am very glad that we’ll managed to successful done this project because in early 2019 in cause of overlong developing process we hast a chance to finish project as is or with small addition scenes. Gladly, we’ll done this in right way. 

Nevertheless, the game has a lot of things to do, which it makes no sense to fix separately, since the game was not publish on any of the platforms and most people can’t see it. I can’t promise anything, but maybe in the future we’ll try to do something like a remake.

The Lewd Knight. Our new project, which... also did not become popular at the start -_-

I once wrote that we will decide what scale this game will depend on the interest of the players, but now we do not want to reduce this project to a small game, because we still think that this is a cool idea. I intentionally do not try to show the game anywhere in order to present the new public demo. We hope that this project will find more interested players.

Unity. We finally moved to a full-fledged development engine! This is the biggest step forward for us. It probably means nothing to you. But now we can do not only ordinary visual novels, but almost anything ^ _ ^

Side Projects (WWTSTB, The Bunker 69). We started releasing games in Steam! This is what I aspired to from the very beginning of game development. Of course, now almost anyone can release “something” in Steam, but nevertheless, I am very happy about that. Without the little money that we received from these releases, our situation would be really difficult.

What do we expect from next year?

Well, firstly, I hope that we will finish or be close to the release of The Lewd Knight ^ _ ^

I also hope that we can finally replenish our team. We could start making games much faster and better if we had a couple more people on the team. As I said, I see the ideal situation like this: we do one major project for 1-2 years and at the same time release a small game every 3-4 months. We hope that we will succeed in reaching such a schedule.

Thanks again to everyone who supports us. Happy New Year!

___________________________________________


Всем привет! Это Декабрьский пост. Последний пост в 2019 году.

Как всегда, начать хочу с благодарности всем нашим патронам, благодаря которым мы можем всем этим заниматься.

К сожалению, я все-таки не успеваю подготовить новый апдейт именно в этом месяце, но он уже на подходе, мне осталось только проверить, как все работает.

В этом посте я хотел бы подвести некоторые итоги того, что произошло в этом году.

My Little Angel. Мы наконец закончили его! Я очень рад что все-таки получилось сделать именно таким, каким он получился в итоге, потому что в самом начале этого года были все шансы, что из-за длительной разработки мы просто закончим этот проект хоть в каком-то виде. 

Тем не менее, в игре есть очень много шероховатостей, которые нет смысла чинить отдельно, так как игру не пустили ни на одну из платформ, и большинство людей так и не увидит ее. Я не могу ничего обещать, но, возможно, в будущем мы попробуем сделать что-то вроде ремейка. 

The Lewd Knight. Наш новый проект, который… тоже не выстрелил на старте -_- 

Я когда-то писал, что мы решим какого масштаба будет эта игра в зависимости от интереса игроков, но сейчас мы не хотим сводить этот проект до небольшой игры, потому что все еще считаем, что это крутая идея. Я намеренно не пытаюсь нигде показывать игру, чтобы представить новое публичное демо в более интересном виде. Надеемся, что этот проект все-таки найдет больше заинтересованных игроков. 

Unity. Мы наконец перебрались на полноценный движок для разработки! Это самый большой шаг вперед для нас. Наверное, для вас это ничего не значит. Но теперь мы сможем делать не только обычные визуальные новелки, а практически все, что угодно ^_^ 

Side Projects (WWTSTB, The Bunker 69). Мы начали выпускать игры в Стиме! Это то, к чему я стремился с самого начала разработки игр. Конечно, сейчас практически любой может выпустить «что-нибудь» в Стиме, но тем не менее, я очень рад тому. Без тех небольших денег, которые мы получили от этих релизов, было бы совсем тяжко.

Что мы ждем от следующего года?

Ну, во-первых, я надеюсь, что мы закончим или будем уже близки к релизу The Lewd Knight ^_^

Также я надеюсь, что мы наконец сможем пополнить нашу тиму. Мы могли бы начать делать игры в промышленных масштабах, если бы у нас появилось еще пара людей в команде. Как я и говорил, я вижу идеальную ситуацию так: мы делаем один крупный проект 1-2 года и при этом выпускаем по небольшой игре каждые 3-4 месяца. Надеемся, что у нас все-таки получится прийти к такому графику.

Еще раз спасибо всем, кто нас поддерживает. С новым годом!

Comments

Zellemate

Looking forward to My Little Angel remake :P (throwing money at screen when it happens) !

Anonymous

Надеюсь на пополнение тимы в 20 году, хочется от вашей команды игр почаще;) Удачи в поиске и с наступающим!

VitAnyaNaked

I am extremely happy for you that your work has gone uphill and so many projects have been done. I am sure that next year will bring you more luck!

lol32

hi man, im quite sure that The Lewd Knight Will get the attention it deserves eventually, keep the great work and like someone said some time ago "build it and they Will come". :)

Wake

It saddens me not many people were interested in Lewd Knight :( I found it really awesome >_<

Rebis

Lewd Knight is a very nice project and It's the first card game I find really interesting. Perhaps the next release will be the start of a very big game.