Home Artists Posts Import Register
Join the new SimpleX Chat Group!

Content

Good time of the day everyone! We have finally finished with fixes for the current version of the game. All active members of the crew will be able to go through right now. Sadly, we didn’t have enough time to complete the technical side of things. Which also resulted in our adjustment of future release, which means that we will be taking longer breaks between some of the versions, but we still plan to keep our releases somewhat regular, alternating between longer content filled versions and shorter ones focused on fixes.

We also ran into a number of problems with the upload of this version. There were difficulties with the download of the version, so we had to take time and finalise the 0.0.4S properly, to avoid such problems. Now you definitely should have access to the download link. Look for the working links on Patreon or your PM.

The following release will be a public one. And to avoid the confusion we will get rid of the excessive numbers, so the working title of the version is 0.1A. Perhaps it won’t be as finished as we would have preferred 0.1 to be. But we have decided on a plan and it has been over a year and a half since we officially showed our game to the public. So we will try to finish as much as possible for that version. We will give our more information on the Sorong release in the upcoming end of the month news update

MAC

https://mega.nz/#!Drwh0DLB

PC

https://mega.nz/#!3mhzzIRA

Small changelog for 0.0.4S: 

  1. We have fully reworked the image engine for idles. Now there shouldn’t be any flickering during the scene changes.
  2. Finished another batch of emotions. Now they are available until the end of the second act.
  3. Integrated many sounds for different parts of the game.
  4. Many fixes for the bugs encountered in the previous version and many other small changes.

Приветствуем всех! Мы наконец закончили работу с фиксами версии. Все активные члены команды смогут с ней ознакомиться уже сейчас. Не получилось провести весь объём технических работ в короткие сроки. Это довольно серьезная почва для размышлений. Можем точно сказать, что иногда две версии будут расходиться почти на два месяца (в своих рамках), чтобы провести действительно серьёзную работу с движком и контентом. В свою очередь какие-то версии будут следовать друг за другом в интервале чуть ли не недели, содержа лишь сбор и концентрацию фиксов (для выравнивания темпа).

В момент публикации новости у нас возникли проблемы с загрузкой в облако. Контрольное скачивание дало нам не тот результат, на который мы рассчитывали. И мы решили не торопиться, а выложить версию 0.0.4S нормально. Вот теперь она точно доступна. Ищите ссылки на скачивание на странице Патреона и в личных сообщениях.

Следующий релиз - открытый релиз. Мы хотим избавиться от вороха цифр в названии. И предварительное название версии будет 0.1А. Возможно, она окажется не такой уж и завершённой 0.1, как бы мы хотели. Но планы есть планы, а игру широкому кругу поклонников мы не показывали уже полтора года. Так что мы постараемся закончить текущие задачи как можно скорее. Не будем торопиться с конкретной информацией по первому весеннему - мартовскому релизу. Ожидайте месячных новостей через неделю, там мы уже анонсируем примерные сроки и состояние первой публичной версии (тизер сюжета мы не считаем “игровой” версией).

MAC

https://mega.nz/#!Drwh0DLB

PC

https://mega.nz/#!3mhzzIRA

Небольшой ченджлог 0.0.4S:

  1. Полностью переделан движок отображения и смены айдлов. Отныне они не будут мерцать при смене.
  2. Завершена очередная итерация вставки эмоций. На данный момент закрыто уже 2 акта.
  3. Подключено ещё множество звуков в различных моментах игры.
  4. Объединены все фиксы прошлой версии а также то, что в фиксы не попало.