Home Artists Posts Import Register

Content

 

Past week:

Tobi:

Spent time on Protagonist’s biography. Created a branch through which player can find in high detail about the life of our Protagonist: childhood, upbringing, student years, and, most importantly the reasons for his desires. The whole branch serves as the explanation to his return and goals, and sets up certain events for the future.

For the time being the dialogue that envelopes the aforementioned information isn’t very detailed, depending on a feedback, that may change in either direction. Chances are, this dialogue won’t just be tested internally, but also externally. So we would appreciate opinions on the subject, where you would like more details, and what we can cut. Perhaps we will cut the branch all together, preparing some sort of biography list. Further testing will be needed.

Artist’s report:

This week saw a number of edits to Hermione (still in progress), added a bunch of things to the hall, started working on the duel in the office, finished the large inventory. Also working on a certain addition to the entrance, you will see it soon.

Andy:

Once again polishing the first two acts, almost finished, soon they will be sent to the testers. Also added the art for the chest (large inventory).

Dron:

Left for vacation.

Next week:

Artist:

Duel and further edits to the characters.

Andy:

Merlin, just let us work on the third act.

Khan:  And one more thing, we have just opened a new channel for 20$+ supporters. If you have previously tried connection the the discord server, try disconnecting and reconnecting again. 



Poll:

Working with our own artist and our style we had numerous discussions involving supporters and opponents to the chosen direction, with people saying more would be better even if at the cost of quality. On one hand, we appreciate the support for our direction, but we are also interested what are the limits for the graphical part for such games? Maybe you would like the whole other type altogether? Just what do our followers want?

 

За эту неделю:

Тоби: 

Проводилась работа над полной подробной биографией героя. Была создана целая ветка, где игрок сможет узнать о Маркусе достаточно много: как воспитывался, как учился, когда начал осознавать, что его тянет обратно к женской груди и особенно - туда, откуда он вылез. Раскрывается мотивация касательно работы и возвращения, а также развешиваются чеховские ружья, которые потом сыграют ключевую роль.

Пока информация умеренная, если будет интересно или непонятно, информационный диалог будет расширяться. Возможно, этот диалог будет прогоняться не только внутри команды. Хотелось бы позволить желающих ознакомиться с ним и подчеркнуть чего не хватает, а что - лишнее. Но, возможно, мы просто подготовим биографический лист. И посмотрим на фидбэк.

Небольшой отчет от художника:

За прошедшую неделю были внесены правки в образ Гермионы(пока в процессе), добавлена графика в коридор, начата работа над дуэлью в кабинете и закончен большой инвентарь. Также сейчас рисуется небольшое добавление для входа в Хогвартс. Что это будет - увидите в игре. :) 

Я опять занимался правками, с 1 и 2 актом уже почти закончено и скоро будет выпущено на тест. Также я сделал в новой графике сундук (большой инвентарь).

Дрон: 

В отпуске.

На следующей неделе:

Боже, дай мне добраться до 3 акта уже.

Художник:

Буду работать над дуэлью и правкой персонажей.


Хан: И еще кое что, открыли отдельный канал в дискорде для 20$ подписчиков.  Если вы уже пытались, то попробуйте отключиться и подключиться заново.



ГОЛОСЛОВЕНИЯ

Работая с графикой мы нередко слышали как восхищения, так и возмущённые пожелания делать больше, не заморачиваясь так на качестве. С одной стороны это льстит, но с другой - интересно, а какой графики достаточно для подобного жанра? Или, может, вообще другой? Какие предпочтения у игроков, желающих отведать “клубнички”?

  1. Предпочтения разнообразные, но у вас - в самый раз.
  2. Вполне тепло отношусь к умеренной пиксельной графике. Больше поле для фантазии.
  3. Люблю стиль комикса западной школы. Общие ракурсы, контрастные тона.
  4. Предпочитаю стилистику хентая в визуальных новеллах. Широкие углы, крупные планы.
  5. В ногу с технологиями. 3DCG рулит. А если с анимацией - вообще огонь.
  6. Вообще предпочитаю полноценные 3D игры. Хоть в большинстве они однообразны.

Comments

Witchlover

You guys know 9gag? If not, you should. You're getting famous now :D People know your old modded game there too and can't wait for IW, just take a look: <a href="https://9gag.com/gag/aoO3830" rel="nofollow noopener" target="_blank">https://9gag.com/gag/aoO3830</a>