Home Artists Posts Import Register

Content

 This unscheduled quarantine break took a hell of a long time.

Hi guys, HandlessGhoul is back with you. I confess that when I returned I expected to see a barren wasteland with a couple of tumbleweeds, but you are still here, almost in full numbers.

I will not delay the introduction. If someone wants to learn about things that are not directly related to the game, it can be done in discord. For those who were worried about the coder, my last entry there was just about the fact that a person in the place of the HoneyBadger was found and carefully delves into the essence of the work. It's all right now.

The system with locks and lockpicking is already complete. Now the game will have various locked objects, for opening which, in addition to content, you can get experience. The process is implemented through a small mini-game, with difficulty gradation, its own additional items and simple binding to the character's level system.

You can play it by clicking on this [link].

The system of undressing is also implemented. Now, being quite lustful, Natasha will be able to undress freely, which will cause different reactions in the NPCs, which can lead to different kinds of consequences.

Updated the game menu. All important functions are grouped and displayed on the main screen for quick and easy access to them.

The reputation system of various factions is being debugged. If Natasha behaves incorrectly and violates the order, then her reputation will decrease, and vice versa, providing assistance will increase the level of trust in this settlement. While there are no special events for these conditions, specific penalties and bonuses will be provided accordingly.

The new version of the armor is a robe. It will not even be quite armor, but rather unusual clothing with special effects in combat. I'll tell you more about this in discord.

In addition, during the break, many new ideas for events and illustrations for them were invented. Posting them here for discussion in general will not be very convenient, so I decided to make a separate channel in the discord for this purpose, where art for new events of different stages of readiness, detailed descriptions and other spoilers that I would like to discuss with you will be posted. One head is good, but two are better. So, more than three hundred heads will be just a superintelligent, haha.

Most likely forgot to tell you about some other little things, but I'll have time for that later. Today I will try to respond to all your many messages and finish what I have planned for discord. Anyway, I'm just glad to see you again.

 ▲▼▲▼▲▼▲▼▲▼▲▼▲▼▲▼▲▼▲▼▲▼▲▼▲▼▲▼▲ 

Этот незапланированный перерыв на карантин чертовски затянулся.

Привет, народ, HandlessGhoul снова с вами. Признаюсь, по возвращении, я ожидал увидеть здесь голую пустошь с парой перекати-поле, но вы все еще тут, практически в полном составе.

Не буду затягивать со вступлением, если кто-то захочет узнать о вещах не касающихся напрямую игры, то это можно будет сделать в дискорде. Для тех, кто волновался по поводу кодера, моя последняя запись там как раз была о том, что человек на место HoneyBadger'а был найден и плотно вникает в суть работы. С этим теперь все в порядке.

Уже закончена система с замками и взломом. Теперь в игре будут различные запертые объекты, за вскрытие которых, помимо содержимого, можно будет получить опыт. Процесс реализован через небольшую мини-игру, с градацией сложности, своими дополнительными предметами и легкой привязкой к системе уровней персонажа.

Сыграть в неё можно перейдя по этой [ссылке].

Также реализована система раздевания. Теперь, будучи достаточно раскрепощенной, Наташа сможет свободно снимать свою одежду, чем будет вызывать различные реакции у нпс, что может привести к разного рода последствиям.

Обновлено игровое меню. Все важные функции сгруппированы и вынесены на главный экран для быстрого и удобного доступа к ним.

Идет отладка системы репутации у разных фракций. Если Наташа будет вести себя некорректно и нарушать порядок, то её репутация будет снижаться, и наоборот, оказание помощи будет повышать уровень доверия в данном поселении. Пока для этих условий нет каких то специальных событий, но будут специфические штрафы и бонусы соответственно.

В качестве нового варианта брони выбрана роба. Это будет даже не совсем броня, а скорее довольно нестандартная одежда с особыми эффектами в бою. Я расскажу об этом подробнее в дискорде.

Так же, за время перерыва было придумано много новых идей для эвентов и иллюстраций к ним. Постить их здесь для обсуждения в целом будет не очень удобно, поэтому я решил сделать для этого отдельный канал в дискорде, где будут выкладываться арты для новых эвентов разной стадии готовности, подробные описания и прочие спойлеры, что хотелось бы обсудить с вами. Как говорится, одна голова хорошо, а два - лучше. Тогда три сотни голов будет просто сверхразум, хаха.

Скорее всего я забыл рассказать о каких то других мелочах, но для этого у меня еще будет время. Постараюсь сегодня ответить на все ваши многочисленные сообщения и разобраться с тем, что я запланировал для дискорда. В общем, я просто рад вас всех снова видеть.

Files

Comments

Anonymous

Glad to see an update, keep up the good work. And stay safe out there stranger.

Sin Art

Finaly!! Glad to see you back :) When we will see the new update?

Nick

Great to see you back on track! Can't wait for next big update :)

Anonymous

Нет обновлений в игре. Дайте ссылку. Не работает.

Anonymous

Мне ответят?

Sin Art

is there any new on the higher tiers?

derv_dice

Разработка идет или проект остановился?