Home Artists Posts Import Register

Content

Hello folks. We haven't written anything for a long time, but believe me, we're really busy here.

The first thing I would like to say is that on the eve of 2020, our HandlessGhoul finally changed his "square" to a normal widescreen monitor. This is definitely good news, although it will take him some time to get used to such luxuries as free working space.

Now about the animation. The learning process was not in vain, a lot of educational materials were read, consumed and digested. In fact, with the increase in skill all previous work now seem frankly bad (what they really are) and desire to burrow in remaking all of this is extremely high. But we are successfully fighting off perfectionism, so far.

Here for example the figure of the raider, as it is in the game now and how we want to remake it eventually: raider_old | r_hp_max | r_hp_medium | r_hp_low. And we plan to make such improvements in everything.

In fact, Spine provides incredible opportunities for content creation. What previously had to be replaced by shaking the screen or a rough change of frame and descriptions, now you can directly and smoothly show. Awareness of the scope of this in the game just blows the brain.

Yes, it certainly takes more time, but, with the acquisition of experience, the creation of each new animation becomes easier. We hope you enjoy it.

  • Well, the most important thing about the release. There are two options: optimistic and realistic. The optimistic option is that we will finish everything that was planned by next weekend and quietly release the update on the 28-29. A realistic option is when something goes wrong, we begin to tear our hair, in those places where they still remain, and feverishly correct and finalize everything that is required. In general, our classic release in the last minutes of December 31, hehe.

Be that as it may, there will be another update this year, whatever it takes. See you in the next post!

 ▲▼▲▼▲▼▲▼▲▼▲▼▲▼▲▼▲▼▲▼▲▼▲▼▲▼▲▼▲  

Привет народ. Мы давно ничего не писали, но поверьте, мы действительно тут заняты делом.

Первое, о чем хотелось бы сказать, это то, что в преддверии 2020 года наш HandlessGhoul наконец-таки сменил свой "квадрат" на нормальный широкоформатный монитор. Это определенно хорошая новость, хоть ему и потребуется какое то время чтобы привыкнуть к такой роскоши как свободное рабочее пространство.

Теперь об анимации. Процесс обучения не прошел даром, масса учебных материалов была прочитана, употреблена и переварена. На самом деле, с увеличением скилла все предыдущие работы начинают казаться откровенно плохими (чем они на самом деле и являются) и желание зарыться в переделку всего этого крайне велико. Но мы успешно отбиваемся от перфекционизма, пока что.

Вот к примеру фигурка рейдера, какой она является в игре сейчас и как мы хотим переделать её в итоге: raider_old | r_hp_max | r_hp_medium | r_hp_low. И такие улучшения мы планируем сделать во всем.

На самом деле, Spine дает просто невероятные возможности для создания контента. То что раньше приходилось заменять тряской экрана или грубой сменой кадра и описаниями, теперь можно непосредственно и плавно показать. Осознание сферы применения этого в игре просто взрывает мозг.

Да, на это безусловно тратится больше времени, но, с приобретением опыта, создание каждой новой анимации дается легче. Надеемся, что вам это понравится.

  • Ну и самое важное, что касается релиза. Есть два варианта: оптимистичный и реалистичный. Оптимистичный заключается в том, что мы до следующих выходных закончим все что было запланировано и спокойно выпустим обновление 28-29 числа. Реалистичный вариант - это когда что то пойдет не так, мы начнем рвать на себе волосы, в тех местах где они еще остались, и лихорадночно исправлять и дорабатывать все что потребуется. В общем, наш классический релиз в последние минуты 31 декабря, хехе.

Как бы там ни было, в этом году будет еще одно обновление, чего бы это нам не стоило. Увидимся в следующем сообщении!

Files

Comments

Marc-Antoine Pomerleau

Cant wait to see the best game ive ever played get even better !

/htg/anon

Merry Christmas to me.

Danlorn

> желание зарыться в переделку всего этого крайне велико Как же жизненно! Понимаю вашу боль, ребят! Удачи вам закончить все, что планировали до НГ!^^

Sin Art

Yeah! Some Christmas Gifts for us all :D :D but i have a tought: maybe it will be better to release the next update as fast as possible, so the patreons have something to believe and to play on holidays and maybe give you some feedback? I know, i love the new animations too and it will be a epic upgrade of quality, but maybe the story and sexy contend is more important first?

Anonymous

Will there be a point where she can get egged, seeded, or impregnated by any number of different enemies?

Anonymous

Only thing I'm curious to know is will there ever be any sex scenes with mutants/the monsters/animals of the wastelands?

BiOsHoCk

footjob scenes may be later?

Dvoika

Fallout h-game without this kind of stuff? Absolutely nonsense.

Dvoika

Sure. As you can see, our artist is constantly looking for an excuse to take off Natasha's shoes.

Ulrich Riga

Pack Natasha in to nice black latex catsuit armor too, when time comes :D

Papi Penchev

i hope it will be a big update

Mad

Как у вас там дела? стало быть 31-го в 23:59?

Dvoika

Надеемся что будет не все так плохо по времени, но да, скорее всего 31 числа. Возникли трудности технического характера с переносом анимаций в игру и плавного перехода в воспроизведении между их стадиями.