Home Artists Posts Import Register

Content

Well, for starters here's an alternative skin of cazador, so you do not relax, because the case is quite serious.

May is coming to an end and the time of the next release is approaching. However, there is a dilemma. Most of the images for the events we create planning to make animations of them, but we do not have enough time to animate them now, because it is a complex work.

  • And there are two ways. The first is to pack the events as it is, from static images, release everything in this form, and redo it for animation later. The second - to finish work on the animations, spending extra time, and then release everything as it was originally intended.

Choose your answer in the vote. We are interested in your opinion on this matter.

  • For example, here is a rework of the very first animation.

[ Old and new animations, for comparison. ]

"Why do you need to redo the old content and what does it give?" The problem is that the quality of art made for the first version of the game does not meet the current standards, and the technique with which it was created is very flawed and inconvenient. New animations weigh much less and the game runs faster with such resources. Also, this format makes it easy to make changes and add more options if necessary. In addition, we can create multiple animation sets based on a single source image, instead of one, where only the playback speed varies.

 ► Here you can see another example of several stages of animation.

  • And the last for today. Do you want us to post more content from different stages of development, share more sketches and art with you, as well as discuss some subtleties of the plot or individual events? Or would you rather refrain from spoilers as much as possible so as not to spoil the impression of new updates?

Write in the comments what you think about it and what you would like.

 ▲▼▲▼▲▼▲▼▲▼▲▼▲▼▲▼▲▼▲▼▲▼▲▼▲▼▲▼▲ 

Итак, для начала вот вам альтернативный вариант касадора, чтобы вы не расслаблялись, так как дело предстоит серьезное.

Подходит к концу май и приближается пора следующего релиза. Однако, здесь возникает дилемма. Большинство изображений для эвентов мы создаем планируя сделать из них анимации, но времени на то чтобы анимировать их сейчас нам не хватает, так как это комплексная работа.

  • И здесь есть два пути. Первый - это запаковать эвенты как есть, из статичных картинок, выпустить все в таком виде, а потом переделывать под анимации. Второй - закончить работу над анимациями, потратив дополнительное время, а после этого выпустить все так как оно задумывалось изначально.

Выбирайте свой вариант ответа в голосовании. Нам интересно ваше мнение на этот счет.

  • Для примера, вот переделка самой первой анимации.

[ Старая и новая анимации, для сравнения. ]

"Зачем вообще переделывать старый контент и что это дает?" Проблема в том, что качество арта, сделанного еще для первой версии игры, не соответствует нынешним стандартам, а техника с которой он был создан является очень ущербной и неудобной. Новые анимации весят гораздо меньше и работа игры с такими ресурсами проходит быстрее. Также подобный формат дает возможность легко вносить правки и добавлять дополнительные опции при необходимости. Кроме того, на основе одного исходного изображения можно создавать несколько наборов анимаций, вместо одного, где варьируется лишь скорость воспроизведения.

 ► Здесь вы можете увидеть еще один пример нескольких этапов анимации.

  • И последнее на сегодня. Хотите ли вы, чтобы мы постили больше контента с различных стадий разработки, больше делились с вами набросками и артом, а так же обсуждали какие то тонкости сюжета или отдельных эвентов? Или вы предпочтете воздерживаться от спойлеров как можно больше, чтобы не испортить впечатление от новых обновлений?

Пишите в комментариях что вы об этом думаете и чего бы хотелось вам.

Comments

Alex

Откровенных спойлеров не надо но пропадать на месяц это хреново. Я хотел бы новостей каждую неделю. Наброски было бы здорово но тонкости сюжета это чересчур.

ArtNstory

I'm happy with a balance of good renders, good story, and a dash of nostalgia for the original Fallout games. If exposure to F.E.V. in your version happens to allow body mods and getting pregnant by beasts and abominations, even better.

Falloutbabe

"If the quality is good, the quantity comes on its own." Well, almost alone. Personally, I prefer to wait a little longer, but I also get a game, which is more mature therefore, as far as look and story is concerned. And what you just showed us as an example illustrates the improvements very well.

scsi

Ух!

Sin Art

Well for me isnt very important, but the animations look very nice and if will help you to make a better game, why not? For the posting part: yes plz give us more details, sketchys and so on, but not too much spoiler, i like to find out the things for my self :) With the new animations, how long we need to wait for the next update? We was waiting for so long now, so maybe do some answers in your comments here if people ask you, so we know you still alive and you still read here :) Thx for your great work, cant wait any longer!! :D

Nikolay Donets

Лучше делайте сразу законченные рисунки и анимации, чтобы потом не было путаницы в том, что изменилось, а что нет.