Финальная прямая. (Patreon)
Published:
2018-08-21 19:29:59
Edited:
2018-08-22 13:24:41
Imported:
2021-03
Content
The home stretch
Actually, there isn't much to say. Just routine.
The English translation is complete. We have though a bit and came up with ONE MORE ENDING. THE SEVENTH. Just because we all know you're gonna choose it. If you'll make it, of course.
Both Russian and English texts are being proofread now. But the actual editing comes only Monday. Because the person we have handed our texts to is now judging a contest on one of the major European gaming expos. Yeah, asking the authorities for assistance comes with a price. T__T
Meanwhile, we're cleaning up the final bits and catching some 'insects'. Here's the remaining parts of work.
1. Combat. The main issue here is the boss fights balancing.
2. The finalizing and testing of the most difficult and most 'grimdark' ending (love it). We shouldn't make you drown in your own blood while getting it. We're not Dark Souls, you know.
3. And the internal testing of it all.
That's it. And then the release.
You have to wait just a little bit more!
Не то что бы было особо что рассказывать. Текучка.
Закончен перевод на английский язык.
Мы подумали и добавили ЕЩЁ ОДНУ КОНЦОВКУ. СЕДЬМУЮ. Просто потому что знаем, что именно её-то вы и станете выбирать. Если конечно сможете до неё дойти.
Текст (русский и английский) отправлены на редактуру. Но приступить к редактуре удастся только в понедельник. Ибо человек которого мы напрягли редактурой, уехал судить конкурс одной из крупных европейских игровых выставок. Да, у привлечения к работе авторитетов есть свои минусы. Т___Т
Тем временем мы чистим последние косяки и "ловим блох".
Из крупного впереди остались.
1) Боевка. Где основную проблему составит баланс боев с боссами.
2) Допил и тесты самой сложной, и пожалуй самой грмдарковской концовки (люблю её). Там надо сделать так, что бы таки добравшись до неё, вы не захлебнулись собственной кровью. Тут у нас все таки не "Дарк соулс"
3) Ну и внутренний тест всего этого.
А потом все. потом релиз.
Потерпеть осталось совсем немножко!
Actually, there isn't much to say. Just routine.
The English translation is complete. We have though a bit and came up with ONE MORE ENDING. THE SEVENTH. Just because we all know you're gonna choose it. If you'll make it, of course.
Both Russian and English texts are being proofread now. But the actual editing comes only Monday. Because the person we have handed our texts to is now judging a contest on one of the major European gaming expos. Yeah, asking the authorities for assistance comes with a price. T__T
Meanwhile, we're cleaning up the final bits and catching some 'insects'. Here's the remaining parts of work.
1. Combat. The main issue here is the boss fights balancing.
2. The finalizing and testing of the most difficult and most 'grimdark' ending (love it). We shouldn't make you drown in your own blood while getting it. We're not Dark Souls, you know.
3. And the internal testing of it all.
That's it. And then the release.
You have to wait just a little bit more!
Не то что бы было особо что рассказывать. Текучка.
Закончен перевод на английский язык.
Мы подумали и добавили ЕЩЁ ОДНУ КОНЦОВКУ. СЕДЬМУЮ. Просто потому что знаем, что именно её-то вы и станете выбирать. Если конечно сможете до неё дойти.
Текст (русский и английский) отправлены на редактуру. Но приступить к редактуре удастся только в понедельник. Ибо человек которого мы напрягли редактурой, уехал судить конкурс одной из крупных европейских игровых выставок. Да, у привлечения к работе авторитетов есть свои минусы. Т___Т
Тем временем мы чистим последние косяки и "ловим блох".
Из крупного впереди остались.
1) Боевка. Где основную проблему составит баланс боев с боссами.
2) Допил и тесты самой сложной, и пожалуй самой грмдарковской концовки (люблю её). Там надо сделать так, что бы таки добравшись до неё, вы не захлебнулись собственной кровью. Тут у нас все таки не "Дарк соулс"
3) Ну и внутренний тест всего этого.
А потом все. потом релиз.
Потерпеть осталось совсем немножко!