Home Artists Posts Import Register

Content

Hey everyone!

I know that all of you are waiting for an update that should have been ready for a long time. We were very delayed due to another releases (Steam MLA, MLA Rework teaser, next project teaser), after which, on top of everything else, I undertook to rewrite the entire design document so as not to do this from scratch after version 0.9.

I have done this, it seems to me, completely, and I hope that I will not have to spend more time on this. As I said, we have very few updates left. In this update (0.8) there will be a mafia boss branch, then we will present the main boss and then there will be a release that the game can only have once and we will have to prepare the game as well as possible, without serious bugs (please don't laugh) , with localization into several languages, etc.

After rewriting the chronology of events, I had to add a lot of things. The game will be bigger (in terms of content) by about a third more than intended. Already ready-made branches of bikers and clowns will become larger, and yeah, we will not forget about the office boss, his storyline will continue throughout the game, on each fame level. Also, if everything goes as it should, as I said before, we will be making some fundamental changes aimed at removing the feeling of an empty grind in raids.

So far, I managed to rewrite all this only in October. I am well aware that the update is already too late, so now I'm trying my best to finish it in November and start publishing in early December, at least in the form in which the updates were released before, with just adding content. In the next update after 0.8, I hope that the game will already look fundamentally different and all the time spent will pay off with interest.

By the way, as I promised, soon (hopefully tomorrow) I will publish a new runnable spoiler, which will be really big thing, at least for us, because with what we will show and have shown even before, it is already possible to fully work. I don't know how it will go on, but probably for at least the next few months I will have nothing to show, because all my time will be taken up by TLK, but we'll see.


_____


Всем привет!

Я знаю, что все вы ждете обновление, которое уже давно должно было быть готово. Мы очень сильно задержались из-за лишних релизов, после которых ко всему прочему я взялся за то, чтобы переписать весь дизайн документ, чтобы не заниматься этим с нуля после версии 0.9.

Я сделал это, как мне кажется, полностью, и надеюсь, что больше мне не придется тратить на это время. Как я и говорил, у нас осталось совсем немного обновлений. В этом обновлении (0.8) будет ветка с боссом мафии, затем мы презентуем главного босса и дальше останется релиз, который у игры может быть только один раз и мы должны будем подготовить игру настолько хорошо насколько это возможно, без серьезных багов (не смейтесь пожалуйста), с локализацией на несколько языков, итд.

Переписав хронологию эвентов мне пришлось добавить много всего. Игра станет больше (в плане контента) примерно на треть больше, чем задумывалось. Уже готовые ветки байкеров и клоуном станут больше, так же мы не забудем про офисного босса, его сюжетная ветка будет развиваться на протяжении всей игры. Кроме того, если все пойдет как надо, как я уже говорил, мы сделаем несколько принципиальных изменений, направленных на то, чтобы убрать у вас ощущение пустого гринда в рейдах.

Все это я пока что успел только переписать в октябре. Я прекрасно понимаю, что обновление уже и так слишком задержалось, поэтому сейчас я изо всех сил стараюсь успеть закончить его в ноябре и начать публиковать в начале декабря, хотя бы в том виде, в котором обновления выходили и ранее, с просто добавлением контента. В следующем после 0.8 обновлении, я надеюсь, что игра уже будет выглядеть принципиально по-другому и все потраченное время окупится с лихвой.

Кстати, как я и обещал, скоро (надеюсь уже завтра), я опубликую новый запускаемый спойлер, который будет существенно больше того, что был в прошлом месяце, это будет действительно важный тизер, как минимум для нас, потому что с тем, что мы покажем и показали еще до этого, уже можно полноценно работать.

Files

Comments

NakedSunFlower

This sounds promising. It looks like the game will get really bigger and more interesting after you rewrite the entire design document

Anonymous

I wish we can keep her hair in the Clown boss event, it is so cute, in my opinion.

Skyland

I like the poses in Office Boss scenes. There should be dialogues from Office Boss, and enemies making comments of her and the situation they are in. Please make option for Office Boss to preggo her for extra bucks and a different ending, like swelled up in the office while the other chick gossips

Anonymous

any updates on this game?