About current work (Patreon)
Content
Hey everyone! I apologize for the long silence -_- Because of situations in Europe, bouts of doomscrolling have begun again. In addition, Nash was on vacation for 2 weeks -_-
According to the plan, we had an update of TLK 0.8 with a cartel branch (and after it there will be only one, the last content update before the final version). To date, only our animator is working on it right now, whose work you could see in the last post and it seems that you liked it :)
In previous posts, I already wrote that the game needs serious polishing. After the release of the MLA on Steam, I'm less and less fond of the idea of putting the polishing of the TLK on the back burner, doing it just before the release of the final version. So I decided to start doing it right now -_- Even if I don't have time to make all the changes in 0.8, nevertheless, I should have a ready plan for everything that will just have to be done, and not sit and figure out how to solve all the accumulated problems.
I spent the last 2 weeks fixing hundreds of little things that should have been fixed a long time ago. I hope that with the next version the game will look much better quality.
Right now I am writing a new sequence of all events in the game. My main task is to make raids interesting. The game should revolve around them, giving out the plot in equal portions each level, and not be a set of little city activities with boring main mechanic. To do this, I have to edit almost all the events. The overall plot will not change significantly, however, in any case, I have to edit all the dialogues and rearrange all the plot triggers. Well, and add new events, of course, I'm not going to just swap something and say that it also took a long time :)
___
Всем привет! Прошу прощения за долгое молчание, из-за событий в мире опять начались приступы думскроллинга. К тому же Неш 2 недели был в отпуске -_-
У нас по плану было обновление ТЛК 0.8 с веткой картеля (а после него останется только одно, последнее контентное обновление перед финальной версией). На сегодняшний день этим занимается только наш аниматор, работу которого вы могли наблюдать в прошлом посте и, кажется, она вам понравилась : )
В прошлых постах я уже писал о том, что игре требуется серьезный полишинг. После релиза МЛА на стиме мне все меньше и меньше нравится идея отложить полишинг ТЛК в долгий ящик, сделав его уже перед непосредственно релизом финальной версии. Поэтому я решил начать заняться этим сейчас -_- Даже если я не успею сделать все изменения в 0.8, тем не менее, у меня должен быть готовый план всего, который нужно будет просто делать, а не сидеть и придумывать как мне решить все накопившиеся проблемы.
Последние 2 недели я потратил на исправление сотни маленьких мелочей, которые нужно было исправить уже давным давно. Я надеюсь, что со следующей версией игра станет выглядеть качественней.
Прямо сейчас я составляю новую последовательность всех событий в игре. Основная моя задача - сделать рейды интересными. Игра должна крутится вокруг них, выдавая сюжет равными порциями каждый уровень, а не быть набором активностей. Для этого мне придется перелопатить почти все эвенты. Существенно общий сюжет не изменится, тем не менее в любом случае придется редактировать все диалоги и перерасставлять все сюжетные триггеры. Ну и добавить новых эвентов, конечно же, я не собираюсь просто поменять что-то местами и говорить, что это тоже заняло много времени : )