Home Artists Posts Import Register

Content

Hey everyone! It feels like a long time since I posted -_-

Not so long ago we published The Lewd Knight 0.27. Within a few days I will publish a little patch with a fix for some bugs.

The next big update will be at number 0.3 and in it we will make significant changes to the workings of the plot. Today the game has a lot of things in the form of temporary placeholders that were added in order to simply present the game environment. The time has come when we need to replace these bits. I can’t say the exact date when we will publish this big update, but it will definitely be after Otaku’s Rage release.

But this is not what I would like to talk about today. I’ve recently received feedback from several people all saying basically the same thing. As I understand it, many do not like the content of updates; namely everyone wants to see progress of the plot, not only improvement / appearance of new mechanics.  A little later I will probably write a separate post about this, because what comes to my mind now is too much like a whining that no one wants to read. I will try to explain briefly. From what I heard, people see the situation like that: “a stupid developer does not understand that people want to see the progress of the plot, and not new mechanics / little things, dialogue systems. He’s doing some garbage instead of adding new events.”

I do not want to reduce everything to complaining, so I’ll just say that I know what I’m doing and throughout the development, each decision I make corresponds to the situation at that specific time. If I could predict the future and know how exactly this game would evolve, I would have lead the development in a slightly different way. But I’m not clairvoyant, so we are where we are now and too much has already been done to change it now. My goal is to release a finished game, the best game I can from what we’ve built so far. I’m not looking to create an endless milking. I will not just add *some events* to try to increase the number of patrons, and then have to redo them again and again as the game engine evolves. If the game requires me to keep adjusting mechanics right until version 0.999z, and then add the whole plot in one update, then I will do that. And this is not an unrealistic option, because at the moment the art for the game is about 60-70% complete.

Our next «release» will be Otaku’s Rage: Waifu Strikes Back. First we planned a release on June 1st. Then they moved it to July 1 ... Today, we’ll probably be late again, so I can’t give an exact date. Most likely in Steam we will postpone the release until August 1, but perhaps the game will be ready much faster. I can’t say the exact date, but it will certainly be ready this summer. We just have to finish all the artwork. If you have not added the game to your wishlist, you can do it right now ^ _ ^

 https://store.steampowered.com/app/1316560/Otakus_Rage_Waifu_Strikes_Back/ 

It’s only June, so I can’t say for sure, BUT this year we are waiting for 3 important «releases». The Lewd Knight 0.3, Otaku’s Rage and a little surprise that I’m sure you will like very much. Unfortunately, if I tell you now, it will not be a surprise -_-

In addition, a sale is about to start in Steam and all our games are participating in it. If you still have not bought them, then you have a great opportunity to do it at a discount! ^ _ ^

Thank you again for all your patience, feedback and faithful support.

___________

  

Всем привет! Кажется, уже давненько не было постов от меня -_-

Не так давно мы опубликовали The Lewd Knight 0.27. В течении нескольких дней я опубликую небольшой патч с фиксом некоторых багов. Следующее обновление будет под номером 0.3 и в нем мы сделаем существенные изменения сюжета. На сегодняшний день в игре очень многие вещи существуют в виде затычек, которые были добавлены для того, чтобы просто презентовать игру/сеттинг. Настало время, когда нам нужно все это переделать. Не могу сказать точную дату, когда мы его опубликуем, потому что это точно будет после Otaku’s Rage.

Но это не то, о чем бы я хотел сегодня поговорить. За последнее время я сразу от нескольких людей получил сообщения примерно одинакового содержания. Как я понимаю, многим не нравится содержание обновлений, а именно все хотят видеть продвижение сюжета, а не улучшение/появление новых механик. Чуть позже я, наверное, составлю отдельный пост об этом, потому что то, что сейчас мне приходит в голову, слишком похоже на нытье, которое никто не захочет читать. Постараюсь объяснить вкратце. Из того, что я слышал, некоторые видят ситуацию так: «глупый разработчик не понимает, что люди хотят видеть продвижение сюжета, а не новые механики/мелочи, системы диалогов. Он занимается какой-то херней вместо того, чтобы добавлять новые эвенты».

Опять же, не хочу сводить все в нытье, просто скажу, что я знаю что делаю и на протяжении всей разработки каждое принятое мною решение соответствовало ситуации на тот момент. Если бы я знал что получится в итоге, я бы вел разработку несколько по-другому, но все уже сделано. Моей целью является выпустить готовую игру, а не сделать очередную бесконечную доилку, я не стану сейчас добавлять *какие-то эвенты*, чтобы попытаться увеличить количество патронов, а потом переделывать их заново. Если мне потребуется до самой 0.999z версии добавлять только механики, а потом за один раз добавить весь сюжет, то я сделаю это. И это не такой уж нереальный вариант, потому что на данный момент игра нарисована примерно на 60-70%.

Следующим нашим «релизом» будет игра Otakus’ Rage: Waifu’s Strikes Back. Сначала мы планировали релиз на 1 июня. Затем перенесли его на 1 июля… Сегодня, вероятно, мы опять опаздываем. Не могу назвать точную дату. Вероятнее всего в Стиме мы перенесем релиз на 1 августа, но возможно игра будет готова существенно быстрее. Не могу сказать точную дату, но она точно будет готова этим летом. Нам осталось просто дорисовать все арты. Если вы не добавили игру в вишлист, то можете сделать это прямо сейчас ^_^

Сейчас только июнь, поэтому не могу говорить точно, НО в этом году нас ждет 3 важных «релиза». The Lewd Knight 0.3, Otaku’s Rage и небольшой сюрприз, который, уверен, вам очень понравится. К сожелению, если я сейчас расскажу, то это уже не будет сюрпризом -_-

Кроме того, в Стиме скоро стартует распродажа и все наши игру участвуют в ней. Если вы все еще не купили их, то у вас есть отличная возможность сделать это со скидкой ^_^


Comments

No comments found for this post.