Home Artists Posts Import Register

Content

 

Sink me, how are ye land lovin' skallywags? We first must start this post wit’ an apology. We let our excitement get the best of us 'n rushed this last release off the plank. Like a galleon anker, it sank mighty fast.  Fer that and the rough seas ye experienced, our sincerest apologies. On a side note, we did stick to our time line and try to get it out the door, the bug was mighty hard to find 'n the fix was more of a work around than an actual fix.  So how did this happen?  Well, we refactored the way layered images we displayed and then, bugs ahoy.  We received enough feedback that the next time we shall try not to let this happen. No promises, we not be perfect lads.  Hopefully, ye understand and can forgive our mistake.

So what’s next? Wha' are we doin'? Well, we have a new location in store comin' up, that shall better allow fer the corruption of the poppets, a galleon a wee more private.  As much fun as 'tis fer these interactions to all revolve around a desk, we 'ave a feelin' it be ‘bout time to expand the castle a bit.  We shall continue to do this incrementally, switchin' between sex 'n locations, so bear wito us.

Feel free to ask riddles about what else be comin' up in the comments or on Discord!

As always, we greatly appreciate yer support 'n will try to not be lettin' this happen again.

So onto our poll question!

What’s more important, sticking to our release schedule or preventing all bugs?


 

Вот и подошло время для очередной порции новостей. И начнём с извинений, мы поторопились выпустить текущий публичный релиз, и в результате многие из вас встретились с очень серьезными багами. С другой стороны в этот раз мы выпустили версию вовремя, а основной баг было очень трудно найти, да и разрешить его было непросто, даже скорее даже обойти. Появился он из-за рефракторинга кода ответственного за изображения. В общем проблемы были решены, а версия с фиксами выпущена, в будущем надеемся что таких проблем удастся избежать, но как всегда в разработке не всех проблем удаётся избежать.

Но что же дальше? А дальше мы планируем развивать систему развращения в нашей игре. Заодно мы хотим распределить действия на всю территорию замка, а то пока всё интересное в основном происходит в кабинете. 

Попробовать выудить побольше информации о дальнейшей разработке вы можете в нашем Дискорд канале.

И как всегда спасибо за вашу продолжающуюся поддержку!

А теперь голосовалка.

Что для вас важнее, выпуск вовремя или отсутствие багов?

1. Релизы должны быть вовремя, бани решаются хот-фиксами.

2. Лучше подождать дебагнутой версии, хот-фиксы отстой.

3. Баланс всему! Баги не приятны, но и больше чем на неделю релиз не стоит задерживать.


Comments

Anonymous

Ye mighty swashbuckler, just git us the booty and we will git you your fixxes. In other words, just keep to the timetable, more hands will help you to get the problems and find them, we all understand that this is not a finished game and we support you.

Anthony Docimo

take your time. a good job is worth the wait...and I'm sure the game's ghost agrees. :)

Anonymous

I was happy to get an early release and help bug test/fix with you guys! Appreciate the hard work involved!

Anonymous

Проблема в том, что периодически возникают сообщения "мы вышли на стабильный график релизов", "релиз раз в две недели", а потом получается релиз с адовыми багами. При этом раз в месяц

Sad_Crab

На стабильный мы вышли, а про релиз раз в две недели было написано, что это наша цель

Сергей

В целом, релиз раз в две-три и хотфикс через 2-3 дня после - на мой взгляд нормально. И всё таки, по возможности, очень хочется "Историю диалогов" в "Дневнике". А то отвлесёшься на день-два и уже не помнишь что надо делать.

Anonymous

Главное оставаитесь на плаву, и ветер вам в паруса. В настоящее время в сегменте игр для взрослых пустота. Кроме вашего творения, осталось толко несколко стоящих названий. Которые разрабативаются между патчами так долго, что начинаешь терять к ним интерес.