Home Artists Posts Import Register

Content

 

And so we come again, like the tides…. We recently made port delivering out 0.3 beta release but quickly like crabs on warm summer day, we felt an itch.  Apparently, not all bugs had been found, but alas, we have made good with a hotfix.  We apologize for the inconvenience, as when we change certain things in the game, we have to note a new version to prevent old saves that will cause the game to crash.  As some brave souls found out in discord first hand when the pre-hotfix to 20 dollar patreons caused this issue. In the future we are looking at ways to ensure you can pick up where you left off, but for now content will be the next push along with polishing the rough edges (like the active ability buttons just floating on the left).  Our next release will have some new puzzles(not cat game puzzles, we promise). It will include more of the chapter 5 open world and additional dialogues along with figuring out, what is going with our main hero? Who or what is he up against? We hope you look forward to the continuation of the story along with more content at the end of the month. Given the amount of mechanics we added and bugs introduced the beta, we hope you can be patient as you wait for the final release at the end of the month.

Now onto the poll #1…

What is your current favourite the newly introduced mechanics?

 

Ну вот и снова пришло время новостей.

Недавно мы выкатили бетку версии 0.3, а вместе с ней и горку багов. Баги были пофикшены, а бетка получила фикс, правда вместе с ним пришлось запретить использование старых сейвов, так как они вызывали баги уникальные только для этих сейвов. К сожалению это не избежания проблема сопутствующая всем тем механикам которые мы вводим в игру. В будущем мы будем пытаться позволить использовать старые сейвы, но сейчас, увы, приносим наши извинения.

Ну а чего-же ждать от следующего релиза? Новых пазлов (в этот раз без котов, обещаем). Продолжение к пятой главе, ну и соответственно новые диалоги и все сопутствующее. Ну и заодно приоткроем завесу тайны над тем кто-же противостоит нашему герою. Надеемся на ваше терпение, и то что новые механики вас не разочаруют.

Ну и время для первой голосовалки:

Какая, из нововведённых, механик ваша любимая?

1. Умения (рентген, влияние)
2. Уровни отношений (пока они бесполезны, но их потенциал...)

3. Магазин (покупка новых предметов, предвестник развращения школы.)
4. Характеристики (радует появляющейся возможности для доп. контента.) 

Comments

Anonymous

Все механики очень крутые. Есть опасения, что такое количество механик не будет в итоге работать должным образом. Очень надеюсь, что вы сможете решить этот вопрос и этот механизм будет работать на благо. Все это очень многообещающе и увлекательно выглядит. Спасибо

Anthony Docimo

paths and bars are tied in my mind as most useful, with stats running close behind them.