Home Artists Posts Import Register

Content

 Arrrr! What is going on with ye all? If you haven’t the booty to endow yerself with the Alpha, no worries, the Beta be just a spin of the boat’s wheel away off the starboard side.  While many plans are intended the seas be rough, the journey not quite steady. For this reason the beta and final are a bit more flexible. We are polishing up some the functionality, adding new mechanics and pushing to a new chapter.  At long last, the story moves forward, your choices will continue to matter.  At some point we will revisit menu options and make the choices matter there. As some of you may have noticed the pace at which things are being introduced has increased, we hope to continue this trend, the content will be coming, we promise ye that. Some of the overtime scenes will be shuffled, your stats will matter going forward and you will have more puzzles to solve along with more to see. We have some other hidden gems as well that we don’t want to spoil.  So please hold on as you await the changelog :)

We were pleased to hear the positive feedback on some of the minigame side quests, but not to worry, the main plot will be pushed, what lies ahead? There lie treacherous waters for ye scallywags, as we introduce more complexities and try to alleviate others.

As always, thank you for your support!

Poll:
What is your opinion of hard to find easter eggs that unlock additional content? 


 Всем заинтересованном привет! И без лишних прелюдий давайте перейдём к новостям.

Некоторым из вас уже удалось пожмакать альфу, а тут и бета уже не за горами. Как обычно и бывает посреди шторма, мало что идёт по плану. В связи с этим контент беты и финального релиза тоже непостоянен и подвергается различным изменениям. Пока мы продолжаем полировать новые механики, а заодно и дальше продвигаем историю наших странствий.

Так, продолжение уже существующих линий добавляет вариативности и значимости вашим решениям, в будущем мы также планируем просмотреть уже существующие меню и дополнить их возможностями. Ну и как некоторые из вас могли заметить, в последние недели скорость разработки существенно возросла, а вместе с этим и количество контента вводящегося в игру также растёт. Часть сцен и овертаймы двигаются, характеристики теперь имеют свою роль, а заодно и мини-игр с наградами подвезли. Всего рассказывать не будем, дабы сохранить элемент сюрприза. Все изменения можно будет прочитать в логе новой версии.

Новые мини-игры были приняты на ура, а в грядущих версиях у нас намечается продолжение истории, надеемся что вас понравиться!

И как всегда, спасибо за вашу продолжающуюся поддержку!

Голосовалка:

Что вы думаете о хорошо спрятанных пасхалках что при нахождении разблокируют дополнительный контент?
1. Отличная идея! Обожаю пасхалки, а тут ещё и награда!
2. Отвратительная идея! Я в игру играю, и не хочу искать фиг знает как привязанный контент.
3. Вообще пофиг.
 

Comments

Anonymous

Just make sure they are hard but not impossibly convoluted, and preferably not "missable" - make sure they are in areas/content that can be revisited as many times as needed for us to notice them, or at least hint at them somewhere (like the dialog that so many skip, that would be a good incentive to read it).

Anonymous

I agree with the guy ^ up there.

Anonymous

Ребят это все класно но не понизит ли прятанье пасхалок скорость разработки?

Anonymous

Хотел узнать,а бета версия выйдет примерно в каких числах?

MOLDRED D MALCONTENT

I'm on chapter 4 but I don't have alcohol to offer Snape for help on the prefect addresses what did I do wrong ? What's the point of redacting parts of the walkthrough?

Sad_Crab

<a href="https://docs.google.com/document/d/1nc733oxh_dlxQwF9tPBlyzlltR5cEEAhA07D0soKxlY" rel="nofollow noopener" target="_blank">https://docs.google.com/document/d/1nc733oxh_dlxQwF9tPBlyzlltR5cEEAhA07D0soKxlY</a>