Home Artists Posts Import Register

Content


Maya will have four stats in the game.

Strength💪🏼

Determines the physical strength and endurance of the heroine. It will come in handy if you have to fight, lift weights, climb a mountain, swim, etc.

The options associated with these and other actions will require a specific value for this parameter. For example, the requirements for swimming will be lower than for dragging a heavy boulder.

Agility🤸🏻‍♀️

Coordination of movements, mobility and flexibility. It will come in handy if you need to jump on vines, walk on a rope or shoot from a bow. As with strength, options from agility require a certain value. For example, to get out of the ropes in captivity, akami will need conditional 3 points of dexterity, and to hit an apple with a bow - 5.

Intelligence🧠

Maya's knowledge and ability to use it. Useful if you need to distinguish a poisonous plant from an edible one, build a hut or learn the language of a neighboring tribe. For example, it takes a lot of intelligence to brew a sleeping potion and correctly calculate its dose.

Charm♥️

Maya's charisma, her ability to find a common language with others, to convince and make a positive impression. Especially useful in trade, diplomacy and seduction.

We are a little nervous about sharing these plans, you never know if something goes wrong. But we are already working on introducing such functionality into the game and are making every effort to make it available by the fourth chapter😌
________

У Маи в игре будет четыре характеристики.

Сила💪🏼

Определяет физическую силу и выносливость героини. Пригодится, если придется драться, поднимать тяжести, карабкаться на гору, плавать и т.д..

Варианты, связанные с этими и другими действиями, будут требовать определенного значения этого параметра. Например, для плаванья требования будут ниже, чем для перетаскивания тяжелого валуна.

Ловкость🤸🏻‍♀️

Координация движений, подвижность и гибкость. Пригодится, если нужно прыгать по лианам, пройти по канату или стрелять из лука. Как и в случае с силой, варианты от ловкости требуют определенного значения. Например, чтобы выпутаться из верёвок в плену у аками потребуются условные 3 очка ловкости, а чтобы попасть в яблоко из лука — 5.

Интеллект🧠

Совокупность знаний Маи и умение ими пользоваться. Пригодится, если нужно отличить ядовитое растение от съедобного, построить хижину или выучить язык соседнего племени. Например, чтобы сварить снотворное зелье и верно рассчитать его дозу потребуется очень много интеллекта.

Обаяние♥️

Харизма Маи, её умение находить общий язык с другими, убеждать и производить положительное впечатление. Особенно пригодится в торговле, дипломатии и соблазнении.

Нам немного страшно делиться этими планами, мало ли что-то пойдет не так. Но мы уже работаем над внедрением такого функционала в игру и прикладываем все усилия, чтобы к четвертому эпизоду он был доступен😌

Files

Comments

No comments found for this post.