Home Artists Posts Import Register

Content

UPD 01.10.2020 (Bug Fix):

- Fixed a bug where story characters were not shown after group interactions

 UPD 03.10.2020 (Bug Fix 2):

- Interactions with the "Invite to run" and "Invite to learn" NPCs are not shown when you are out of school, and the location of these buttons has also been changed.

- Sprites of randomized NPCs started showing in the old generation mode when you click on them when they are busy.

- Fixed bugs in the old generation mode when entering group activity.

- Fixed a bug where the location/activity didn't change when the main character successfully joined a group activity.


Внимание! Сейчас проходит голосование насчет будущих обновлений
Attention! We are currently voting on future updates game
Link here

Download links (version 0.910):


Changelog

                                         === ENG ===   
Increased the number of generated characters to 200 when selecting optimal generation values. The maximum for point generation for non-patreon subscribers has also been increased.

Reduced the chance of initiating a dialogue on the part of the NPC.

Added two new classes, which are evenly distributed in the NPC during their generation.

Changed the system that distributes NPCs by location. Now, depending on the nature of the NPC can be found on a night walk, skipping classes, and the distribution itself during lessons has become much better: most of the NPC during recess is in the cafeteria, classroom and pool, and the other is distributed throughout the school depending on their generated preferences.

The randomized NPS generator and time detection function are optimized

Added an activity for each randomized NPC. Now they are having lunch, talking to each other, hugging each other, figuring things out - all of this affects their relationships, and these relationships affect the interactions between them.

For randomized NPCs, new attributes were added that affect events: predisposition to romantic interactions, crime, courage, etc. It also affects some interactions with and between them.

Combat skills began to be updated every hour depending on the pumping of your attributes.

The "Performance" section has been added to the settings menu. In it, you can disable some modules, miscalculations, and configure the percentage of randomized NPCs that will be active. This way, the game can be played comfortably even on the weakest device with flexible settings for performance and features.

Now it is possible to conduct group dialogues and use other unique interactions with randomized NPCs.

Training has been expanded. Now much more game elements are explained and much more detailed.

The Russian text in the English translation has been corrected in some places.

Many critical bugs have been fixed.

Download links (version 0.910):



                                          === RUS ===


Увеличено количество генерируемых персонажей до 200 при выборе оптимальных значений генерации. Также увеличен максимум для точечной генерации не для подписчиков патреона.

Снижен шанс инициации диалога со стороны НПС.

Добавлено два новых класса, в которые равномерно распределяются НПС во время их генерации.

Изменена система, распределяющая НПС по локациям. Теперь в зависимости от характера НПС можно будет встретить на ночной прогулке, прогуливающим уроки, а также само по себе распределение во время уроков стало работать куда лучше: большая часть НПС во время перемен находится в столовой, классе и бассейне, а другая распределяется по всей школе в зависимости от их сгенерированных предпочтений.

Оптимирован генератор рандомизированных НПС и функция определения времени

Добавлена деятельность для каждого рандомизированного НПС. Теперь они обедают, общаются между друг другом, обнимаются, выясняют отношения - все это влияет на их отношения, а эти отношения влияют на взаимодействия между ними.

Для рандомизированных НПС были добавлены новые атрибуты, которые влияют на ивенты: предрасположенность к романтическим взаимодействиям, криминалу, смелость и т.д. Также это влияет на некоторые взаимодействия с ними и между ними.

Боевые навыки начали обновляться каждый час в зависимости от прокачки ваших атрибутов.

В меню настроек был добавлен раздел "Производительность". В нем можно отключать некоторые модули, просчеты, а также настраивать процент рандомизированных НПС, который будет активничать. Таким образом в игру можно будет комфортно играть даже на самом слабом устройстве с помощью гибкой настройки производительности и функций.

Появилась возможность проводить групповые диалоги и использовать другие уникальные взаимодействия с рандомизированными НПС.

Было расширено обучение. Теперь объясняется куда больше игровых элементов и куда более подробнее.

Был исправлен русский текст в английском переводе в некоторых местах.

Были исправлены многие критические баги.

Download links (version 0.910):

Comments

No comments found for this post.