new game model (Maid in the Dark) (Patreon)
Content
ENG
Hello dear subscribers, there is still a lot of work, but everything is going smoothly and according to plan. I present to you an updated model of the mechanics of the future game.
What is done:
1. The game has three types of first aid kits;
2. The game will have 5 levels, 3 sublevels, each level will have its own costume (schoolgirl, bride, rabbit girl, maid, special forces);
3. For each suit there will be three types of bondage, depending on the type of enemy, bondage will be light, medium, heavy, each type has its own time and animation;
4. The game has 5 types of weapons;
5. In the game, the enemy now has 2 statuses, enemies can be destroyed, enemies can be tied up for a while.
6. For each sublevel there will now be passwords
7. Now the main character can shoot while jumping
8. Shooting can now be carried out without delay
What else I would like to add, but I doubt:
1 Change of costumes at any time of the game
2 Metroid-style locations on one large map
If you would like to present your ideas, I am glad to hear them and I promise that we will find a compromise.
Also, the plot will be presented in the form of a comic book, there will be illustrations on the loading screens for each level.
Now I vaguely imagine in what style it would be convenient for me to draw a comic, I will look for a style, but I will not stop and redo the previous pages.
Thanks for the support.
RU
Здравствуйте уважаемые подписчики, работы еще много но все идет равномерно и так как планировалось. Представляю вам обновленную модель механики будущей игры.
Что сделано:
1. В игре доступно три вида аптечек;
2. В игре будет доступно 5 уровней с 3 подуровнями, для каждого уровня будет свой костюм (школьница, невеста, девушка кролик, горничная, спецназ);
3. Для каждого костюма будет три вида бондажа, в зависимость от типа врага, бондаж будет легким, средним, тяжелым, для каждого вида свое время и анимация;
4. В игре доступно 5 видов оружия;
5. В игре теперь враг имеет 2 статуса, враги которых можно уничтожить и враги которых можно связать на время.
6. Пароли теперь доступны для каждого сабуровня
7. Теперь главный герой может стрелять во время прыжка.
8. Теперь можно вести стрельбу без промедления.
Что я бы хотел еще добавить но сомневаюсь:
1 Смена костюмов в любое время игры
2 Локации создавать как в метроид одной большой картой
Если вы хотите представить свои идеи я рад их услышать и обещаю мы найдем компромисс
Также сюжет будет представлен в виде комикса, на экранах загрузки для каждого уровня будут иллюстрации. Сейчас смутно представляю, в каком стиле мне было бы удобно рисовать комикс, буду искать стиль, но не буду останавливаться и переделывать предыдущие страницы
Спасибо вам за вашу поддержку