Home Artists Posts Import Register

Content

ENG

Hello dear subscribers, there is still a lot of work, but everything is going smoothly and according to plan. I present to you an updated model of the mechanics of the future game.


What is done:

1. The game has three types of first aid kits;

2. The game will have 5 levels, 3 sublevels, each level will have its own costume (schoolgirl, bride, rabbit girl, maid, special forces);

3. For each suit there will be three types of bondage, depending on the type of enemy, bondage will be light, medium, heavy, each type has its own time and animation;

4. The game has 5 types of weapons;

5. In the game, the enemy now has 2 statuses, enemies can be destroyed, enemies can be tied up for a while.

6. For each sublevel there will now be passwords

7. Now the main character can shoot while jumping

8. Shooting can now be carried out without delay


What else I would like to add, but I doubt:

1 Change of costumes at any time of the game

2 Metroid-style locations on one large map


If you would like to present your ideas, I am glad to hear them and I promise that we will find a compromise.

Also, the plot will be presented in the form of a comic book, there will be illustrations on the loading screens for each level.

Now I vaguely imagine in what style it would be convenient for me to draw a comic, I will look for a style, but I will not stop and redo the previous pages.

Thanks for the support.

RU

Здравствуйте уважаемые подписчики, работы еще много но все идет равномерно и так как планировалось. Представляю вам обновленную модель механики будущей игры.


Что сделано:

1. В игре доступно три вида аптечек;

2. В игре будет доступно 5 уровней с 3 подуровнями, для каждого уровня будет свой костюм (школьница, невеста, девушка кролик, горничная, спецназ);

3. Для каждого костюма будет три вида бондажа, в зависимость от типа врага, бондаж будет легким, средним, тяжелым, для каждого вида свое время и анимация;

4. В игре доступно 5 видов оружия;

5. В игре теперь враг имеет 2 статуса, враги которых можно уничтожить и враги которых можно связать на время.

6. Пароли теперь доступны для каждого сабуровня

7. Теперь главный герой может стрелять во время прыжка. 

8. Теперь можно вести стрельбу без промедления.


Что я бы хотел еще добавить но сомневаюсь:

1 Смена костюмов в любое время игры

2 Локации создавать как в метроид одной большой картой


Если вы хотите представить свои идеи я рад их услышать и обещаю мы найдем компромисс

Также сюжет будет представлен в виде комикса, на экранах загрузки для каждого уровня будут иллюстрации. Сейчас смутно представляю, в каком стиле мне было бы удобно рисовать комикс, буду искать стиль, но не буду останавливаться и переделывать предыдущие страницы

Спасибо вам за вашу поддержку

Files

Ghost Castle - Maid in the DARK (new game model)

Comments

No comments found for this post.