Home Artists Posts Import Register

Content

 

Ah, so it’s been another glorious 10 days, we have made some progress on the animations and are still ironing out the kinks.  Will you see them in the next release? We hope so, no promises though.  We appreciate the feedback on our last poll, and due to that we will type in a more normal and technical manner.  So Andy has been hard at work on the animation optimization, while Benq has been cleaning up a great many remaining bugs and some of the quality of life items, such as clarity in following the journal, along with fixing any logic gaps that break progress.  Believe it or not, we still find some of those, through our bug testers, finding creative ways to break things.  Joe has added a significant bit to the drinking game as mentioned before, and now we will take the many different items being done and try to merge them all.  This process is a little bit more complex than normal, because we have 3 branches running concurrently that will end up having to be merged back together, this usually induces some missed regression bugs and we will expect that going forward.

So the thing you guys really care about? The new scene is coming along nicely, Siserg has completed the background for it and the art progresses forward.  We have many additional items as well that will be added into the game art wise, so look forward to this release.  With a bit more time, we can definitely get the things in that everyone is hoping for!

And with that, have a great day, stay safe.  Sorry for not being overly specific on the art, but better to keep everyone anticipating it!


 Вот и прошло ещё 10 дней в мировой изоляции и за это время мы добились определенного прогресса с анимациями, и вроде уже виден свет в конце этого тоннеля. Будут-ли они готовы к следующему релизу? Мы надеемся на это, но не обещаем. Предыдущее голосование показало что большинству из вас интересны просто новости, без чрезмерного ребячества, так что впредь ожидаете более технических новостей.

  Как уже упоминалось, Andy продолжал работу над кодом для анимаций, пока Benq разбирался с багами и общей полировкой игры, например игровым журналом и разбором логических пробелов. Кои упорно выявляются нашими тестерам, что находят все более оригинальные методы призыва багов. Джо же занимался мини-игрой с выпивкой, углубляя и развивая её. Все это идёт параллельно в трёх разных ветках разработки и даже не смотря на том что процесс из слияния у нас отработан, мы всё равно ожидаем энное количество багов из-за слияния.

  Ну а что на счёт игрового контента? Новая сцена не стоит на месте. Siserg закончил работу с фоном для неё и продолжил работу над артом. Но эта сцена не единственное что мы планируем добавить со стороны графического наполнения игры, мы уже добавили большое количество новых предметов, которые вы сможете увидеть уже в следующем релизе.

  И на этом пожалуй всё, берегите здоровье и пореже выходите на улицу! 

Comments

No comments found for this post.